.

Augusti

Kategori: Allmänt

Ja nu är det officiellt augusti... Känner hur sommarlovet börjar gå mot sitt slut. Men jag ska inte deppa för det! Jag ska göra massor med kul innan jag börjar 2an. Shit, bara två år kvar. Första året har gått så sjukt fort! Helt galet...
Är astaggad på att inte vara minst längre! Att se ettorna där första dan, vilsna förvirrade och börja garva åt dom... hahahhahha... Aja..
Idag kom hovisen och hezt fick nya dojjor fram och de andra verkade han bara och satte tillbaka samma skor ;) Jessica och mamma red idag så imorrn ska jag och Jessica ut och galoppera fort! hehe mysssss!
Sen på kvällen ska vi typ spela golf... eller nåt!
På lördag kommer jag hem!!!!!!!!! Jag saknar alla där hemma! Stallkompisarna, hanna, hanna, sofie, malin, emmy, olivia, krisse... listan är lång! Men inte minst Celine som är i frankrike den jäveln och ska komma hem senare än vad som va tänkt från början... jag blev nästan gråtfärdig men jag antar att hon har det najs med alla baguetter. ;)
Massa grejer som ska fixas också innan skolan börjar och så måste vi ha en till sleepover i stallet!!!!
hwefbh
Min lilla baguette <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: