.

I like boats, they go places

Kategori: Allmänt

Holaaaa!! Jag lever typ lite halft!
De senaste dagarna har jag tagit vara på det sista av sommarlovet på bästa sätt och alltså inte bloggat!
Idag åkte jag från Planell vid 10 i 11 för att åka ut till elfvik och titta på när mamma skulle rida lektion för våran gamla tränare som vi inte ridit för sedan vi flyttade från lidingö för 3 år sedan. Det va jättekul och träffa henne igen och hon tyckte verkligen att tamasha har utvecklats. I slutet satt jag upp ett tag i jeans och hon tyckte att min ridning har utvecklats enormt. Det är ju alltid kul att höra. Den tyckte hon att jag verkligen ska starta en dressyrtävling! Blir nog en LB:1a!
Nu ska jag ta och kurera mig inför att skolan börjar imorrn... fml!
Juste! Vi har tydligen fått en ny classm8 i klassen! Kul kul...

Bild från igår! Lövya guys <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: