.

Ananas, makes things look better

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på tuben påväg hem, men jag ska stanna till på superstore för att handla lite godis tills imorrn! 4 h matte... Har iallafall varit på ögonkoll! Jag behöver inga glasögon trots att jag tycker att jag ser sämre än jag gjorde förut... Klarar jag mig tills jag är 22-23 så kommer jag troligtvis aldrig behöva! YES! Hela min familj har glasögon... Tydligen så har man bättre förutsättningar att slippa glasögon det är något med att har man blå eller gröna ögon släpper man in mer ljus och så kan man inte ställa in skärpan lika bra som om man har bruna ögon. Sen är det tydligen så att är man ute ca 2 h om dagen, när man är ung, så får man bättre syn! Fett coolt! Jag ska åka tillbaka dit med blanketten sen... Nu kom ngn snubbe med ngt konstigt instrument och står och spelar på tunnelbanan. Blir inget stall idag för jag ska plugga och sen duscha. Sen ska jag gå och lägga mig halv 9!!!!!! Kommer aldrig göra det men försöka går ju ;) Nu ska jag hoppa av! Hörs senare!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: