.

Friday

Kategori: Allmänt

Slutade klockan 12 idag! NAJS! Provade att göra några tidsinställda inlägg igår och dom funkade!
Åkte iallafall in till stan efter skolan med Céline Märta och Johanna. Det var mys. Åt på donken som vanlingt... höhöhöhö. Kollade lite på olika skal och flummade runt i butikerna så jag trodde att dom skulle slänga ut oss men det var ingen som gjorde det. Dom bara log lite mot oss. Kanske trodde att vi va utvecklingstörda eller något.. höhöhö. Köpte en BIKINI! Blev asnöjd, en vit överdel och en svart underdel för.... 99:- najs man1!!!!! Sen åkte jag, Céline och Märta hem till mig och chillade. Dom drog nyss och snart ska jag åka hem till Céline... måste bara vänta på min kära mor. Nu kommer hon nog!!

Här är Johanna

Kommentarer

  • Mr. B säger:

    Åh Hej Hanna!

    2011-05-06 | 18:59:01
  • Johanni säger:

    hihihi åh där är ju jag omg! <3

    2011-05-06 | 18:59:37

Kommentera inlägget här: