.

Hola

Kategori: Allmänt

Kom hem från "friluftsdagen" för länge sen. Mitt lag sög. Förlorade alla matcher. Trist. Nu ska jag plugga spanska och finska. Har en inläming till klockan 00.00 inatt i spanskan (den om hans och greta) och sen har jag finska redovisning om massa finska kända författare... KUL. Kom på att jag glömde min laddare till mobilen hos malin också. Hehehe. Hon ska ta med den imorrn men det betyder att jag inte har några roliga bilder att ladda upp. HIHIHIHIHI. Imorrn är en vanlig dag för en gångsskull. Inte för att jag har något emot att sluta 12.00 på fredag!
Fick inte åka till hezt idag för mamma anser att jag borde plugga. Borde väl kanske plugga då?
Vi har polcker hemma som fixar våran trappa. Vågade inte gå till mitt rum förrän pappa kom hem. hehehe.
Nu har jag inget mer på hjärtat!
hwefbh
Världens snyggaste Céline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: