.

Mattekurs!!! yaay!

Kategori: Allmänt

Har varit på mattekurs hela helgen så jag har varken haft tid eller lust att blogga. Sov som sagt hos Céline i fredags och det va jättemyyyys! Jag, Céline och Märta satt och snackade bajs och sen innan jag och Céline skulle sova så kollade vi på Hip Hip Hora. Bra film. Höhöhö. Åkte till mattekursen på morgonen och va där hela dan och... ja räknade matte. Åkte dirr till stallet efter den och red ut på Kasper. Busig men han börjar sköta sig bättre och bättre. Åkte sedan hem och hämtade Céline på vägen så duschade jag och så käjade vi tacos. Mums. Kollade sedan på New Moon. Jag och Céline satt och snackade hela filmen och kommentade allt. Höhöhö. Nu är jag jättetrött så jag orkar inte skriva mer.
kjbkj
mnkl
Gjorde mittbena efter att jag duschat igår.... Äre nått att ha?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: