.

Yesterday was Thursday, today it is Friday

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på spanskan och hade nyss nationella muntliga. Jag sög. Hade sovmorgon till 9.10 imorse. Det var najs. Efter dethär har jag mentorstid. Tråk. Sen ere chilli con carne lunch. Efter det är det kulkul matte, springa 4 km gympa, biologi och samhälle. KUL DAG!
Drömde att jag gifte mig med edward inatt. Vi va på klassresa och så skulle jag köpa en bröloppsklänning men alla var JÄTTEfula. Vi var på Irland av ngn anledning. Sen åkte jag hem för att gifta mig. Precis när båda hade sagt jag och vi skulle kyssa varandra vaknade jag. Mamma kom in i mitt rum för att fråga när nästa buss gick. Tack mamma....
Imorrn blire tävling och upp klockan 5! Måste va i stallet vid 6. Kul kul. Mitt mål är att ta mig runt! Träffar kanske på Sofie där! Hon får ta o komma tidigt ;) hööhöhöhö
Nä nu slutar vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: