.

From a whisper to a scream

Kategori: Allmänt

Trött. Trött är bara förnamnet. Jag är så sjukt trött på skolan. Jag vill åka utomlands och få en riktig break. Vi ska ju till New York på jullovet! DEt ska blir sjukt kul men jag skule behöva åka nu. Jag är så trött hela tiden. helgerna räcker inte. Det är mycket arbete i skolan HELA tiden. Det finns inte ett ända andrum.
Idag är det bara plugg när jag kommer hem. Ska lära in och skriva klart mitt speech. Ska inte till pållen idag heller utan idag har J-O henne såhar jag henne imorrn och torsdag. På fredag tar världens bästa Olivia henne. TACK! Mamma och pappa är båda borta på fredag så det blir lite svårt då lixom.
image description
image description
image description
image description
Presenten igår! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: