.

Owner of a lonely heart

Kategori: Allmänt

Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp och varken hunnit eller pallat bloggat! Men nu tar jag mig tid och sätter mig här med mina 2 bloggläsare, skojja. Var somsagt hos Kattis som var sjukt kul! Lärde mig massor och hade kul samtidigt så det är ju alltid ett plus. Grävde fram en spolspilta och massa annat.
Igår fyllde jag år! 17 år. Gammalt. Nästa år fyller jag 18!!! Fan va gal1! Då är det ju ålderskris på riktigt...
Fick ju min vinterjacka redan innan men igår fick jag lite toppar, pengar, bodylotion, ridbyxor en halsduk och lite smått och gott! Nääääjz! Idag har jag skrivit ett speech och sen så har vi plockat undan allt i köket eftersom att det ska börja renoveras imorrn (!). Kommer inte få någon riktig mat på ett tag. Blir väl en del max , pizza och micromat. Hehehehe. Efter allt plockande åkte jag och mamma till stallet och så red jag Tamasha en sväng i ridhuset. Det gick väldigt bra och hon hade en underbar galopp i slutet! Efter det hade Emmy bakat så då blev det tårta!!
Nu kallar plikten (mat)!
ASF
LIKE A BAUUUZZZZ!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: