.

Something good can work

Kategori: Allmänt

IMORRN E JAG LEDIG! Nästan. Har utvecklingssamtal klockan halv 3 och innan dess ska jag träffa en tjej i min klass och skriva klart våran labbrapport! Innan det ska jag övningsköra med mamma. hehehe. Nu ska jag skriva början på labrapporten så att vi slipper skriva allt imorgon.
Fick tillbaka fysikprovet idag också. Var två G poäng ifrån VG plus att jag knappt pluggade till provet så jag är helt okej nöjd. It's not the end of the world.
Är sugen på att möblera om mitt rum också men jag vet inte hur jag vill ha det isåfall. Hähähähähähähähähähähähä. Jag vill lägga mig ner och dö men det går ju inte. Jag tror inte att man dör för att man lägger sig ner. Inte så dödligt. Kanske om man har ett ömtåligt huvud och råkar dunsa lite med det och det slår i golvet så kanske man dör men annars är det ganska riskfritt att ligga ner.
Nu blev det massa wordpoo...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: