.

The first cut is the deepest

Kategori: Allmänt

Céline drog nyss efter en myskväll igår och en mysfrukost imorse! Gick och la oss fett tidigt igår för att vara vi, så vi vaknade typ vid halv 10 och va piggaaa. Mamma hade dragit til pållen när vi vaknade eftersom batt jag ska plugga hela dan... kulkul! Sitte här med en påse chips och ska väl börja nu, lika bra att ha det gjort typ. Ikväll blir det iallafall GLOBEN! WEEEHÅÅÅ! Ska gå kvällen med Oskar och hans pappa och sen ska jag gå imorgon också med pappa, mamma, Emmy, emmys syrra och emmys mamma. ska blir fett awesome! Globen är verkligen starten på julen, inte bara att det är första adevent utan det kan inte bli någon jul utan globen! Nu ska jag plugga, tjing!


Kommentarer

  • william säger:

    fin header:D



    Vad tycker du om mina "Got my lipstick on" Modell bilder som jag har tagit:D?

    2011-11-26 | 11:32:39
    Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: