.

The Self-Destruct Button

Kategori: Allmänt

Tjabbaaaa, tjillar lite på företagsekonomin men Cilleeeennnn och smartiz-Carro! Hur tjill som helst, snackar om budget, skojj skojj! Jag ritade en awesome figur! Höll på att komma sent imorse, det blev kaos hemma men jag hann! YEY! Körde dessutom på motorvägen påväg till stallet. 9onde gången jag övningskörde, gal1 awesome! Mamma tömkörde pållen igår och så kom det hööö, det va så mycket fräshare än det andra höt! Hade också hand om Doris, Olivias pålle så jag mockade, gjorde mat och pysslade lite med henne också!
Ikväll ska jag rida, skulle vilja komma ut men det lär jag ju få glömma eftersom att det blir mörkt vid 4 och mamma slutar vid halv 5.Kul kuuuuul!
Slutar lite tidigare idag för att jag inte har något speech, helt okej lixooom! Nu ska jag göra något jag inte bill göra, heidååå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: