.

Gå med dom som vill dig väl även om dina fickor är tomma

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på lite mjuzic såhär på en måndagkväll, like a boss! Cillen drog nyss efter lite mysihäng med kladdkaka och how I met your mother (som jag smittat henne med... hehehehe). Imorrn kommer mamma hem! Ska kanske hänga med Cillen och Vendela in till stan imorrn men jag måste också packa och tvätta och så inför kattis. Även fast jag bara ska vara där i tre dagar, hehehehe. Har verkligen inga rena ridkläder. Alla stinker svett. Äckligt jag vet.
Hundiz ligger vid mina fötter och chillar med mig. Hon är galen men jag gillar henne ändå, like a boss! Jag måste verkligen sluta med dethär men det är så det blir när man hänger med syrran in the u-town.


Chillat såhär hela dan, LIKE A BOSS! (för awesome för att sluta med det, DU KAN SLUTA MED ET OKEJ?!?!?!?!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: