.

I'm back in the game!

Kategori: Allmänt

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Har inte uppdaterat på dagar men men ni har ju överlevt iallafall. hehe.
Jag har spenderat det senaste dygnet i uppsala hon mina syrror! Hängde först hos mickan och myste, käkade äppelpaj (mums) och massa godis. Sov också där och kollade på lite rullar! Drog och mötte upp Jecka (mickans evil twin (eller så äre tvärtom. oklart.)) på morgonen och handlade mat och sen gick vi hem till Carro som också bor där. Hängde där typ hela dan, åt och kollade på Vänner. Käkade middag där och sen drog vi hem till Jecka för att kolla lite hur hon bodde. Sen gick vi till stationen och så åkte jag hem! Kort men mysig resa!
Fick också reda på igår att vi ska åka till NEW FUCKING YORK över jul i 6 dagar!!! NAAAAAAAAAJS!!! TAAAAAAAGG!
Nu är det höstlov också! heheh massa najs just nu känner jag men nu ska jag ta och spendera lite kvalitetstid med Barney!
PEACE OUT!
Mika <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: