.

Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you

Kategori: Allmänt

Ikväll drar jag hemåt från muminland. Det har varit supermysigt att hänga med mormor och morfar, träffar dom inte så ofta så. Igår va vi uppe och hälsade på min kusin och hennes alla barn eftersom att Viljami fyllde 6 år! Det blev massa mat, tårta, godis och lek med barnen, va helt slut när vi kom hem. Hehehehe. Idag kommer Laura (min kusin) och Leena (min moster) hit på lunch. Näjs.
Har även läst ut denhär boken på två dar!! LÄS DEN! (Tack Céline för tipset om att läsa Denise Rudbergs böcker).
Okej, stenåldersdatorn hatar mig för tillfället och vill inte sammarbeta så det blir ingen bild på boken, den heter Jenny S.
Hoppas ni får en skön söndag! Jag ska bara sitta och äta godis, hehehehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: