.

Trembling in front of you is the last thing I wanna do, because then you will see that I'm weak

Kategori: Allmänt

En bradålig dag. Måndag. Hatardagen trots att jag faktiskt har sovmoron och inte slutar 5. Men det är första dagen på veckan och det är MIL tills nästa helg... sämst. Bussen var 10 min sen imorse, jag kom 5 min sent till matten. Sammy blev arg. Hade en awesome lunch med Tessan och Céline med massa garv som fortsatte in på företagsekonomin där jag och Cillen chillade med gipzCarro. Fan vad coolt! R35P3C7! (RESPECT, FÖR ALLA RETARDS). Ikväll har jag käkat middag och kollat på glee. Imorrn blir det massa plugg, för att jag kan, nämen jag ligger 83476723576576452 km efter i fysiken och matten så änkte vara duktig och ta tag i det! Annars då? Jo livet rullar på.
Hasta la vista!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: