.

Girls just wanna have fun

Kategori: Allmänt

Hejzan kåmpizar!
Sitter här och käkar lite middag, mammas hemmagjorda pizza! NAJS! Pallar inte gå till kylen och hämta en cola... hehehe. Är ensam hemma atm men antar att pappa kommer hem snart hehehe. Ska plugga fysik all night long eftersom att jag har fysikprov imorgon. Har aldrig brytt mig så lite i hela mitt liv. Ska ändå försöka få g så jag kan höja mig till ett vg med sista provet! Man kan ju hoppas! Mamma är hos hezt idag, jag har dressyrlektion imorgon, askulT!
Inget annat att uppdatera med eftersom att mitt liv inte är så intressant då det bara består av PLUGG! hehehe
Simma lugnt!
Jag just nuuuuuu:
Boredddddd hehehehehhehe

Kommentarer

  • Jojjo säger:

    Stackars dig :( <33

    2012-03-13 | 17:57:48
  • Céline säger:

    åååh pizza <33333

    2012-03-14 | 14:04:27
    Bloggadress: http://celinetamwelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: