.

Hey soul sister

Kategori: Allmänt

Har ni saknat mig?!? Klart ni har! Idag skiner solen och det känns som att dan är bra, fast inte, har en hel del plugg att göra, har dock ingen pålle idag.
Tänkte slagga lite när jag kommer hem, käka en frukt och sätta mig och plugga. Bajs. Men ikväll blir det bb! Hehe jag är så sämst... Hanna R åkte ut, jag blev arg, eller inte arg utan FÖRBANNAD!!!
Aja nu ska jag inte gå in på det igen för då kommer jag bara lacka, slutar om 30 min nu! Taggaaaaa!
Imorgon är det dressyr träning! Tagg på den med! Tycker verkligen att det blivit kul att både hoppa och dressyra! Hehe det är ju bra ;) nä nu ska jag ta och lyssna så jag inte får ig i fysik!

(bara för att jag är såå cool)

Kommentarer

  • ett fan säger:

    att lyssna är överskattat

    och ig är underskattat (det är ju faktiskt ett BETYG!!)

    2012-03-27 | 14:23:51

Kommentera inlägget här: