.

Kärlek utan känslor är som en iPhone utan täckning, man spelar bara ett spel

Kategori: Allmänt

Tjabba alla mina 725541892000 bloggläsare!
Jag sitter här och försöker hitta alla ursäkter att inte plugga fysik... Hatar fysik. Har fysikprov på onsdag juuuu!!! Hehe najs. Ikväll får vi gäster! Ska käka riktigt kött! Älskar kött
Imorrn ska jag upp vid 8 för att plugga innan teatergrej klockan halv 12 och sen utvsamtal vid 13. Sen drar jag till farmor och hänger där resten av dan! Najs. Det ska bakas!!! Hehe.
Sen ser veckan ut såhär:
(jag vet att ni vill veta)
Tisdag: skola, fysikplugg
Onsdag: dressyrlektion
Torsdag: skivstångsintervall på Friskis
Fredag: chilla galet
Lördag: stallet ngn gg på dan
Söndag: träna och plugga
Det är denhär veckan det! Hoppas jag överlever! Hehe
Nu ska jag vara glad för jag har cola och choklad, vad kan bli bättre?
Simma långsamt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: