.

Söndag 17onde mars

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!
Nu är jag här igen och tramsar mig. Tramsa är föriövringt ett så roligt ord. Tramsa. Sluta tramsa. Aja jag skulle iallafall brätta lite om mitt liv för tillfället. Just nu sitter jag och och jobbar med mitt projektarbete och ska försöka bli klar innan ikväll, hoppas kan man iallafall göra.... hehe. Imorgon åker jag nämligen till Iralnd med engelskagruppen!!!! TÄÄÄGGG!!! Så idag gäller det att gör klart allt i projektet för när jag kommer hem på söndag är det bara två dagar tills inlämning, (tisdag) och på måndagen ska jag på studentskiva! Så då kan jag inte sitta och jobba med det. 
Har massa massa massa att göra innan påsklovet men det ska nog funka om jag struntar i att sova. Hehehehe lol. Längtar tills påsklovet då jag ska till friheten och gotland, sen ska jag se till att träffa Malin, och sen ska vi ju flytta pållen! Mycket framför mig just nu men snart så, snaaaart är det STUDENTEEEEEEEEEEEN!!!! 
 
TJING TJONG 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: