.

Steeeeeelt

Kategori: Allmänt

Min kära mamma fyllde 49 bast idag! Firade med att gå upp halv 7 imorse och ge henne hennes present och somna direkt igen eftersom att jag gått och lagt mig halv 4 igår... hehehe jag och Ida hade en del snack att ta igen!
iallafall hade vi farmor ocg farfar, min farbror och hans fru och min kusin över på middag för att fira. Pappa tar då upp att jag va på skansen i tisdags och frågar om jag syntes på tv. Jag som inte tänker mig för svara ja och sen så skulle han och resten av släkten gå och titta på när jag syntes och då ser de våran snygga skylt (Måns e PSB UTAN påse). Detta leder till att han frågar vad PSB beytder... Min kusin och syrra hjälper mig att byta samtalsämne som jag desperat byter till att andra hade så töntiga skyltar typ som "På denhär bänken sitter bästa publiken".
Som tur var gick detta vägen... hehehe men det blev stelt där ett tag.
Bilder lånade från Hannas och Såfies bloggar!
Nu ska jag ta och kolla på ngn film!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: