.

Måndagen den 8 oktober

Kategori: Allmänt

Nämen, är ni här! Kul att ni tittar in!!
Lol. Jag är så sjukt trött idag så lär inte bli några vettigainlägg från min sida. Men känner för att skriva lite ändå bara för att lixom!
På onsdag har jag matteprov och bör därför egentligen sitta och plugga matte just nu och inte blogga och spela farmville 2... Tidsfördriv för att undvika det som måste göras!
Slutade halv 5 idag och fick skjuds hem med Becca. Fett nice att man slipper åka buss lixom! Hon kommer och hämtar mig imorgon också. Börjar halv 10 så måste inte gå upp förssän halv 9! Ibland är livet ganska bra ändå!
Kanske ska bara bastu ikväll bara för att jag fryser konstant hela tiden... Sjukt skönt, får se sen om jag hinner och pallar! Mamma har häst idag. Kul. Sjukt oinspirerad atm så fett tråkigt inlägg men men.
Aja ska sluta ordbajsa och ta tag i mitt liv!
Puss och kraaaaam <3
Längtar liiiite till mysjul

Kommentarer


Kommentera inlägget här: