.

Vad gjorde jag igår då?

Kategori: Allmänt

Det blev en lång dag i stallet igår. Kom till stallet vid 1 och skyndade mig att hämta in pånin från hagen (där jag föriövrigt sjönk ned så mycket i leran att det nästan kom in lera i stövlarna). Sedan red jag ut med Blackie och medryttaren (kommer inte ihåg vad hon heter). Var ute i typ 1 h och Tamasha skötte sig jättefint, mjuk och fin i kroppen och bara allmänt trevlig. 
Sen hade vi insläpp ch när det var klart fixade jag spolspiltan som var jätteskitig. Övningskörde ut till sollentuna, dock så regnade det så mycket så vi åkte hem. När vi kom hem var det elavbrott. Skojj! Hade tänkt duscha men det gick ju inte.Så satt i en halvtimme och väntade på att elen skulle komma tillbaka. Sen badade jag bastu och satt och kollade på tv med mamsen. 
Typ så mys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: