.

It's april damn it!

Kategori: Allmänt

Hejzan, long time no see!
Det finns ju iofs ingen att se eftersom att det inte är någon som läser, men jag är inte bitter för det!
Massa saker har hänt sen sist, jag kommer iofs inte ihåg när jag skrev sist så jag är lite fuzzy på detaljerna. Ja har varit på Irland iallafall, chillat, gått i skolan, haft påsklov, varit på Gotland, varit med hästen osv.
Har varit med underbara människor, skrattat, gråtit osv. Lyssnat på musik har jag också gjort, man kan inte annat än älska daft punks nya låt... helt underbaaaar
 
Nu ska ni lyssna på den tycker jag. 
 
 
På fredag åker jag till göteborg för att kolla på hoppande hästar! Så sjukt taggad så det finns inte, på tisdag nästa vecka är det mösspåtagning och valborg, kommer bli epic!!!!! Nu kör vi förfan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: