.

Söndag 10onde februari

Kategori: Allmänt

Sitter och pluggar nu igen. Tar ju aldrig slut denhär skiten. Har iallafall varit i stallet precis. Hade insläpp och gick sen ut på en promenad med Tamasha. Skönt att komma ut lite, men jag visste att det skulle bli mörkt så det blev ingen uteritt idag. Imorgon åker vi en sväng till ett hemligt ställe. Nu blev ni nyfikna va?! Lol nej. 
Imorgon är det måndag igen... suck, känns som att helgen precis började. Palla. Snart är det lov iallafall. Skojj!
den 23dje gifter sig min kusin och jag har fortfarande inte hittat en klänning, panik. Orkar inte det heller. Men äsch det löser sig!
Igårkväll kollade jag på QX-galan. Helt underbart. Grät typ 5 ggr. Jag är blödig, kollade på "Torka aldrig tårar utan handskar" igen efteråt, då grät jag lite till. Så fint. 
Nu ska jag fortsätta med bajskemi och sen ska jag fixa min text till företagsekonomin imorgon, vi har visst redovisning. Hehe. Nu ska jag smsa Céline. 
PEACE!
Tamasha i sitt nya fina träns <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: