.

Onsdag 23dje Januari

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! Här sitter jag med datorn och skriver. I bibblan. Igen. Mitt nya häng helt klart. 
Ska skriva klart företagsekonomiuppgiften om ica, och sen skriva på PA. Sen ska jag åka hem och chilla och senare har jag dressyrträning. 
Har suttit och letat lite efter ett vitt dressyrschabrak att ha på tävling. Ska ju på en pay and ride i södertälje den 3dje februari så skulle vara kul att ha ett tills dess. Ska in till stan imorgon och hitta en present till Emmy som fyller år på fredaaag!!
Helt sjukt att det redan är onsdag, dagarna går föööör fort, hinner inte alls med. 
Nu ska jag försöka jobba lite så jag blir klar med skiten någon gång. 
PEACE!
 

Kommentarer

  • Tilda Edin säger:

    Hejsan! Superfin blogg!
    Skönt med Fredag va? :)

    2013-01-25 | 08:06:02
    Bloggadress: http://tildazblogg.blogg.se
  • Friskey säger:

    faktiskt riktigt bra att sitta på bibblan och plugga. Lugnt och skönt :)

    2013-01-29 | 10:24:19
    Bloggadress: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här: