.

kjewiohfo98t3t3nj3oij53jijigjgijoiw3

Kategori: Allmänt

Emmy, du vet vad jag menar känner jag.... ;) Har lite smådamp på alt och har bara varit allmänt skum idag. Konstigt. Höhöhöh. Träningen gick jättebra och hon va jättefin. Måste jobba loss höger bog som inte riktigt vill släppa utan hon tränger in med den. Irriterande. Min farbror är här för han, pappa, farfar och deras tredje bror ska iväg imorron någonstans i europa och kolla på bilar typ. Själv ska man ju på mattekurs hela helgen. Måste få MVG på nationella nu... annars dampar jag. Jag har ju iofs redan damp men men. Ska hänga med Céline hela helgen lång så det är väl typ det äna positiva ;)
Imorrn är det spanska nationella, känns bra kanske inte alls. Aja nu ska jag sluta vara oklar och sova lite ;)
efneoh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: