.

Tell me sweet little lies

Kategori: Allmänt

Sitter här och chilar lite och borde egentligen fixa klart mitt speech. Men jag pallar icke! Hehehe inte bra. Min ifån ville inte samarbeta och lägga upp ett inlägg jag skrev förut om världens bästan vän aka Cillen. Idag kom hon till skolan med en väldigt gay (och rosa) påse där det stod "idag har jag köpt något kul". I påsen låg en låda som det stod massa gull på. I lådan låg ett brev, bakispiller, choklad (100g kärlek), en kondom, en guldig 50-öring och tuggummi som gör att man strular bättre! Världens sötaste! Finaste brevet också! Du är verkligen bäst mannen!
Nu ska jag ta och käka lite flingor (bara för att special-K redberries är så jävla godaaa).
JUSTE! Måste läsa "never let me go" i englskan också. sämst. bajs.
Snygg är hon också den jäveln!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: