.

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Har haft fullt upp hela helgen änns det som!
I fredags var det träning med massa styrka och träna som recevers (dom som fångar bollen). Igår var det höleverans på morgonen,sen mockade jag och gjorde mat, sen red jag ut och klättrade i 20 min och efter den långa uppvärmningen blev det vågsjörundan i ca 40 min! När jag kom tillbaka så hade jag tid över så jag ställde mig och smorde alla träns, förbygeln och stövlarna. Sen kom mamma och pappa och hämtade mig och så åke vi förbi max och åt lunch och sen hem. Kom hem runt 3. Jag va sjukt trött så jag somnade oh vid halv 5 vaknade jag och gjorde mig iordning för träningen som började 6. Efter träningen träffade jag Céline och vi gick till ICA. Bakade muffins och kollade på PLL! Mysig lördag!
Idag åkte jag hem och sen har jag typ suttit och pluggat sen 1..
Snart är det träning igen! WEHÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Nu ska jag kolla lite tv!
Dom fina muffinsarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: