.

Amerikans fotboll!!

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från dagens träning med amerikans fotboll! Är inte på långa vägar lika slut i benen idag som jag var förra veckan. Vi fick köra fys idag på uppvärningen men vi jobbade inte lika mycket i fotbollsposition så det va najs för benen! Imorrn är det träning igen, TAGGAAA!
Idag har jag hunnit hoppa hästen också! Gick super och inte ett äna stopp. Allt kändes balanserat och rytmiskt. Kom bra på nästan alla hinder med få omtramp! Imorrn ska hon tömköras men det ska mamma göra. Det va även fika i stallet idag! Sjukt mysigt och olivia hade bakat en sjukt god snickerstårta... ska nog be om receptet, eller så borde jag väl inte det för då skulle jag baka alldeles för mycket av den, hehehehe.
Sov hos Céline inatt och vi va ute på lite upptåg igår. Det va helt okej men jag hade bästa sällskapet! :)
Imorrn blire plugg på fm och senare ska jag till Oscar min kusin som fyller 25! Ska bara vara där en timme för vid 5 så är det träning igen... hehehe
Imorrn får vi förhoppningsvis slå lite på varandra för då ska vi köra med skydd. Har inte fått mitt tandskydd än men jag hoppas att jag kan köra utan!

sdfg
Bild från i somras, jag gillar popcorn!!! hehehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: