.

If it weren't for all of the torture I wouldn't know how, to be this way now, and never back down

Kategori: Allmänt

Heloojjj!
Najs väder idag igen! Helt jävla underbart! Har städat hela huset nu på mogonen, skönt faktiskt. Städade ur mitt rum på massa gamla grejer som bara låg och samlade damm! Vädrade ur rummet också så nu går det att andas där inne igen... Hehe. Sen har jag solat i typ 30 min också, sen blev det för kallt med blåsten men det va skönt att ligga i solen ett tag igen...
Nu ska jag fixa lite lunch och sen blir det stallet. Mamma ska rida lite först och sen ska jag rida igenom programmet tills imorrn. Då blir det upp tidigt. Har redan tänkt ut outfiten. Mamma kanske fotar så då kan ni få bilder på den då!
Ut i solen och njut av vädret!
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: