.

Man måste slåss för att få det man vill ha

Kategori:

Helloooo alla kompisar!
Chillar lite atm! Asskojj! Börjar 11 idag med KLASSKAMP! Yay!
Har nu satt igång Tamasha lite mer och börjat galoppera och ställa lite krav! Red på ängen i förrgår och jisses vad hon var pigg! När jag fattade galopp sköt hon iväg och sparkade bakut och började bocka, satt kvar i början men tillslut gjorde hon en riktig rodeobockning så då flög jag av... Hehe gick dock väldigt bra, hon hade mycket energi men efter mycket om och men lade hon den på att göra som jag ville och inte som hon själv ville!
Igår red jag också på ängen, lika pigg då men jag fick henne att koncentrera sig fortare! Kul kul, måste verkligen börja kolla upp tävlingar till hösten!
Nu ska jag springa till bussen!
Simma lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: