.

Offerkofta

Kategori:

Sitter på tuben påväg hemåt, ska hem och chilla och sen ska jag tillbaka till skolan och ha en lektion till! Lite företagsekonomi!! Yay! Jag känner att Johan har saknat mig massor!
Efter det bär det av till stallet och ska rida dressyrlektion för första gången sen i juni! TAGGAAAA! Jag är faktiskt väldigt taggad. Det känns som att jag kan höja henne i formen lite mer och galoppen är mer balanserad och hon lägger mer vikt på baken. Får se om Sandra delar mina uppfattningar.
Igår red jag en kortis i ridhuset bara för att känna på henne och se så att hon var ordentligt lösgjord. Det gick bra men hon var lite trött. Kan vara för att det var första dagen tillbaka i stallet, så hon sovit väldigt djupt och mycket och även varit ute hela dagen och raceat i hagen...
Nu ska jag snart ombordstiga bussen! Hejhopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: