.

Sommar när den är som bäst!

Kategori: Allmänt

Hejasn alla läsare som alltid läser min blogg!
På sommaren ska man njuta av det varma vädret och inte sitta inne och sura, vilket jag försöker att leva efter! 
Idag har jag varit i visby och påvägen dit lyssnade vi på sommarpratarna på mitt befäl, sommar i p1. Det var Soran Ismail som pratade och ni som inte hört hans sommarprat, LYSSNA PÅ DET! Han är briljantisk och helt underbart sommarprat, bar musik som har med det han pratar om att göra och helt underbart sätt att uttrycka sig på. 
Något mer jag gjort sen sist är att läsa böcker, Liza Marklund är en för mig, nyupptäckt författarinna som skriver väldigt spännande och bra böcker. Har även lyssnat på podcasten TSKNAS som står för "Till slut kommer någon att skratta". En väldigt skn podcast med Aron Flam, Soran Ismail och Petter Brsitav som bjuder in olika gäster. Väldigt kul att lyssna på och även det är ett tips!
Pållen mår bra, behöver nya skor, det får dock vänta till nästa vecka så nu får hon bara longeras tills vidare. Travaren ska få gå som vanligt, kan dock inte rida ut eftersom att Tamasha inte kan hänga med, mamma är inte här, hon har tllfälligt åkt till stockholm och kommer tillbaka på söndag. 
Åker hem om lite drygt en vecka, ska bli både skönt och tråkigt. Det betyder att skolan snart börjar igen, dock ska det bli det roligaste skolåret någonsin eftersom att det är det sista. Sen ska det bli kul att träffa alla kompisar som jag levt isolerad från. 
Nu ska jag hänga tvätt och ta in hästarna, vuxenpoängen trillar in!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: