.

Covered in white

Kategori: Allmänt

Några timmar senare och huset är rent, jag är mätt, två kapitel fysik är inmatade och finskaarbetet är inskickat. Nu kan jag vara nöjd med dagen känner jag och chilla lite, ska mata in mer fysik senare men just nu behöver huvet få vila lite. Mamma och pappa kommer hem när som helst! Saknat mitt vilddjur och kanske även mamma och pappa lite.
Kan ju även lägga till att jag städade HELA huset ordentligt vilket behövdes, såg all smuts när jag började städa, nu kan päronen komma hem och vara glada iallafall!
Inte varit hos pållen heller sen i torsdags, så saknat henne också, idag ska jag nog bara mysa med henne så får mamma rida. Kommer hem ganska sent och då blir det en snabb dusch och sen sängen!
Ha en underbart härlig kväll i det underbara sommarvädret!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: