.

Resultat

Kategori: Allmänt

Kom på att jag inte berättat hur det gick på programridningen! Jag fick ca 64% vilket var över förväntan eftersom att det var första gången vi red ett program. Fick jättemycket beröm för min ridning av henne och fick även höra "Jag säger inte dethär ofta men du kan gå hur långt som helst." Sjukt kul att få gotta sig i beröm ibland och känna sig duktig! ;) Fick även lite grejer att jobba på, ökningarna och galoppen. Hon orkar inte bära sig 100% i galoppen än men det visste jag redan, ökningarna vet jag också att vi behöver träna på. Fullblod har väldrigt lätt att springa fortare men men korta steg, de blir trippiga. Jag måste jobba med att få ut steget mer.
Det var väldigt kul och jag kommer definitivt göra det igen!
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: