.

She can fuck you good but I can fuck you better

Kategori: Allmänt

Chillar lite på bussen, åkte aldrig till skolan idag utan kände att jag var i ett behov av att plugga fysik som en liten gnu! Var i centrum nyss och pantade lite burkar och fixade lite skitsaker. Solen värmer som en riktigt varm sommardag och bussen liknar mer och mer en bastu. Svetten bryter ut i hårfestet och man känner sig inte så fräsch längre. Vilken befrielse att komma av!
En kort promenad hem och sen ska jag placera mig i solen med min nya bästa vän, fysikboken. Eller man kan ju hoppas att vi blir vänner snart, annars vet jag inte hur provet ska gå på fredag, men det blir ett senare problem!
Ikväll kommer mamma och pappa hem, ska innan dess hinna städa upp lite i huset, välbehövligt! Sen ska jag och mamma iväg och ge pållarna mat!
Simma lugnt i det härliga vädret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: