.

Thursday Bloody Thursday

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på lite skön musik by Norlie & KKV. NAJS! Bakade nyss lite kladdis, men åt ingen! Duktig chey! Hade en ganska kort men intensiv dag idag. Började 8 och slutade typ 12, hann ha 5 lektioner! Sprang 3 km på gympan, fick dock ont i ryggen efter ett och ett halvt varv... skojj! Aja får försöka igen nästa gång!
Igår va vi på fridays och åt typ avskedsmiddag på friday's med alla spanjorer. Kom hem typ 1 så jag va sjuuuukt trött imorse, somnade när  jag kom hem! Men nu har hon iallafall åkt! NAJS! Hahahaha....
Imorrn ska jag sova hos Céline på kvällen, får se vad vi hittar på. Lördag fyller jecka och mickan år, så ska till uppsala på dan, antingen blir det lunch eller middag, hoppas på lunch!
Nu ska jag sätta mig och vara soffpotatis!
g
Gammal bild, saknar att vara ordentligt blond!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: