.

I'm so sick of love songs, so tired of tears

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Fick en impuls att skriva ett inlägg så jag följde den! Kul va?! Kanske inte så intressant men men! Har iallafall lyckats dra på mig en förkylning vilket kanske är mindre bra, men något som är bra är att jag kört innne i stan några gånger nu och det känns böttre och bättre, det är fortfarande lite panik men jag börjar komma in i hur jag ska tänka, så ett körkort kanske kan hända? Man vet ju aldrig!
Ska iallafall åka till Madrid på höstlovet som är SNART! Ska verkligen blir jättekul och skönt att få miljöombyte i några dagar!
Hästen leker. Allt rullar på den fronten lixom. Equiteraputen Helene Stridbäck kommer på söndag och ska kolla igenom henne, ska faktiskt bli väldigt skönt eftersom jag kännt att hon suttit fast lite i högersidan. Men det är antagligen bara en sveghetsgrej.
Imorgon ska mamma rida lektion, och jag ska filma! Ska bli kul att se henne från marken, då ser man hur hon ser ut och man kan koppla en känsla till en bild. Väldigt flummigt men skitsamma!
Idag är det tisdag så jag har inte haft någon pålle idag utan bara chillat typ. Skönt det också, borde pluggat mer än jag gjorde men men, man kan inte få allt! Ska sätta mig med körkortsteorin och göra lite där också.
Så mycket mer än så var det inte jag hade på hjärtat!
Puss på er mysisar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: