.

Måndag 14onde januari

Kategori: Allmänt

Nu är jullovet över på riktigt, back to reality... Började ju förra veckan men det var massa inställda lektioner så det kändes liksom inte riktigt som att skolan hade börjat.
Vad har jag gjort på sistone då? Jag vet att ni brinner av vilja att veta. Jag har faktiskt inte gjort någonting i princp på hela lovet. Firade jul på värmdö med de i släkten som var hemma. Nyår firades med fina vänner!
Annars har jag inte gjort särskilt mycket. I fredags var jag med en kompis, i lördags hade jag omprov i kemi på morgonen och sen var jag med céline och gjorde sushi på kvällen och sist men inte minst gick jag övet till ida och myste lite och snackade vilkat var väldigt skönt och sjukt mysigt!
Igår var jag och hämtade mamma och pappa på arlanda efter en månad! De har ju varit på nya zeeland. 
Imorrn ska jag åka till stallet på dan. 
Nu finns det inte så mycket mer att skriva! Tittar väl in här snart igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: