.

I'm out all night to get lucky

Kategori: Allmänt

Hörrni, imorrn är det fucking VALBORG! Vilket även betyder mösspåtagning för mig! Därefter blir det 5-kamp, middag med några underbara tjejer och sen hemmafest! Valborg är en utav mina favorit-fest högtider. Första riktiga vår festen, våren ska firas in rejält!
Fullspäckat schema imorrn somsagt!
I helgen var jag ju i göteborg! Helt jävla underbart. Sjukt bra kvalité på hoppningen och allt annat. Dock har jag dragit på en en förkylning men det kan ju inte stå ivägen för en underbar dag imorrn!! 
Tamasha fick ett schabrak och en grimma från mässan, blev inte något mer till henne, men hon har ju så mycket grejor hehe. Jag fick ett par silvriga hunterstövlar, sjukt nice och även lite töjor och annat :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: