.

Söndag 20onde januari

Kategori: Allmänt

God morgon på eer!!!
Just nu ligger jag i soffan och söndags-chillar. Soft!
Min helg har varit väldigt lugn. I fredags åkte jag hem till Céline och myste. Väldigt myys! Fick ondare i knät  under kvällen och natten så igår hoppade jag runt på kryckor. Åkte till stallet med mamma som tömkörde Tamasha ute, hon va jättefin och duktig. På kvällen kom några familjekompisar över och käkade middag. Jag fick en försenad julklapp. Ett par hörlurar från urbanears, ett par lila! Jättenice eftersom jag velat ha ett par bra hörlurar ett bra tag. 
Idag ska jag bara chilla, och plugga lite. Farmor och farfar kommer hem till oss på fika i eftermiddag, mys! 
Nu ska jag fortsätta med mitt söndags-chillande ett tag till! 
Why am I so beautiful?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: