.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan. Nu är det söndag igen. 
Kristihimmelfärd är slut och imorrn är det skola igen. Har egentligen massamassa plugg att göra men här sitter jag iallafall. Dum som jag är. 
Tänkte berätta lite om min helg då jag inte har något annat att skriva om, plus att jag är så otroligt självcentrerad. 
I torsdags åkte jag till hästen på eftermiddagen och myste. På kvällen var jag bara hemma och chillade, sjukt skönt. I fredags var jag hos hästen som var bättre än någonsin. På kvällen kom Ida och Carro hit och chillade. Vi dansade och sjöng till disneylåtar och avslutade med att kolla på sjöjungfrun. Julia ringde vid 2 och ville inte sova själv, så jag åkte och hämtade henne och så åkte vi hem till henne och sov. Lördagen låg vi bara och deade fram till klockan 5 då jag åkte hem och fixade mig för kvällen som skulle spenderas på Sommar. Sjukt kul kväll med roliga människor!
Idag har jag typ inte gjort något alls. Nu mot kvällen mår jag bättre, inte så bakis längre så tänlte försöka plugga lite. Vi kan ju se hur det går. Aja det va min helg iallafall. 
Jag och Carro chillade på onsdagkvällen också, sjukt mysigt med en fin vän 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: