.

Tisdag 12e februari

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! Dagen igår gick verkligen i ett, harde lektion på morgonen klockan 8. Sen hade jag 4 h hål och satt i bibblan och pluggade och käkade lunch, sen var det mentorstid och ett litet hål på 40 min och sedan avslutades det hela med kemi! YAY! Efter det åkte jag till ropsten där mamma plockade mig och vi åkte till det hemliga stället (hehhe). Jag är så taggad just nuuuuuuuU! Men det får vänta några dagar till. 
Sen vidare till hästen som fick ett barbackapass i ridhuset och sist men inte minst kvällsfodring. Kom hem vid halv 11 och somnade direkt när jag la mig i sängen. 
 
Idag är jag ledig. Eller egentligen inte, jag tog ledigt. Hehe. Vi har egentligen friluftsdag men det kändes verkligen onödigt att vara med eftersom jag har kemiprov imorgon som känndes lite viktigare. Förhoppsningsvis sista kemiprovet någonsin! YAY (igen)! 

Nu ska jag plugga vidare, tänkte bara uppdatera er om mitt viktiga och intressanta liv!
TJING!
Jag och mysThilda myser, like a bossssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: