.

Lördag 9onde februari

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag som vanligt och pluggar, känns som det aldrig tar slut... Har suttit hela förmiddan och sen tog jag en lunchpaus och skjutsade Mickan till centralen, hon va hemma igårkväll men skulle tillbaka till uppsala idag. Mamma är i finland och pappa är just ni i köping på våran släktgård. Så jag har hela huset för mig själv, så är ganska skönt att kunna sitta och plugga ostörd. 
Har kemiprov på onsdag, hoppas jag klarar det så jag kan slippa kemiskiten sen. Så sjukt trött på kemi så jag vill spy... På tisdag har vi friluftsdag så jag tänkte sitta hemma och plugga hela dan då så förhoppningsvis kan jag trycka in lite skit i huvet.
Idag har Susanne Tamasha så jag slipper åka ut, tror hon skulle rida ut. Imorgon har jag insläpp men annat än det ska jag sitta och plugga hela dan igen... suck
Snart är det lov iallafall! YAAY!!!!!!!! Sen ska vi åka till Irland, kommer bli sjukt kul!
Nu ska jag ta och fortsätta plugga, skojj skojj
PEACE!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: