.

F*ck school

Kategori: Allmänt

Helt seriöst så orkar jag verkligen inte längre.
har engelskaprov imorrn, matte på torsdag och biologi på lördag.
Missade ju första biologiprovet så då har min skola kommit på den smarta idén att vi ska ha omprov på lördagar!
YAY! Eller inte.
Detta innebär att det inte blir något stall för mig idag och definitivt inte imorrn.
Sitter och läser om englands historia.
Inte kul någonstans!
Pallar verkligen inte. BLÄÄÄ
Nej nu ska jag sluta vara negativ utan vara positiv!
Nästa vecka har jag bere ett prov! YAY!
Och sen äre...PÅSKLOV!
Taggar galet till det :D
Vill ha massa påskägg! hehe
Påsken är faktiskt ganska mysig.
man får springa runt och ha skattjakt (påskäggsjakt) och leta efter ägg som när man var 6 år.
Sen får man äta så mycket godis tills man spyr.
Jag älskar att leka (misstolka inte).
Det är sjukt kul att springa runt och leka indian/pirat/dinosaurier/lejon/apor... aja ni fattar grejen
Just plugga var det jag skulle göra...
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: