.

Måndag

Kategori: Allmänt

Nu vare måndag, igen.
Har samhälle nu, ganska tråkigt känner jag.
Har prov på torsdag.
Denhär veckan är sjukt lugn.
Har bara samhällsprov på torsdag.
Känns braaaaaaa!
På torsdag slutar jag 10 :D
Klad cheey!
Igår tömkörde jag Tamasha.
Det gick jättebra och det är sjukt kul!
Hon jobbar verkligen med ryggen och så kan hon samla sig så mycket så att hon orkar trava lika snabbt som jag går.
Målet är att hon ska kunna galoppera lika snabbt som jag går.
Känns rätt långt bort men det är ju viktigt att jobba mot ett mål.
Känns som jag kommer somna när som helst.
Hade datakunskap imorse och höll på med excell i två timmar.
Inte kul någonstans!
Ska sitta barnvakt åt ngra jobbiga snorungar ikväll.
Bllääääääääää....
Tur att jag har denhär som väntar där hemma i frysen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: