.

Söndag

Kategori: Allmänt

Så vare söndag igen!
KOm hem för typ 2 timmar sen från Céline och var duktig och satte mig och puggade!
Har läst igenom all engelska och börjat på biologin!
Sen äre bara spanska recensionen som ska skrivas och matte som ska pluggas...
Kul liv man har!
Men veckan efter är det ganska lugnt ändå... tror jag
Typ bara samhällsprov och sen äre ju PÅSKLOV!
Ska till Gotland halva lovet! myss
Igår vare höleverans i stallet!
Det va inte alls mycket hö så det va naajs.
Sen mockade jag och gjorde mat och red i ridhuset i 45 min. Tamasha va jätte fin och har kommit in i en period där hon inte btichar så mycket!
Anmälde mig till första tävlingen också igår.
Edsbro lokal LD+5
Taggad nu iaf!
Hannförbi hööks igår också!
Fick med mig 1 kg glucosamin och en förbygel.
Betsällde en magplatta från börjes när jag kom hem!
Dom hade ingen 120 gjord på hööks :/
Men nu ska jag fortsätta med mitt plugg så jag kan skaffa mig ett liv någon gång!
Sak ha kvällfodring ikväll och så ska jag ha lektion för mamma.
Men ha en bra söndag alla mysiga människor!
Min hezt som galoppör! Kool cheey
Heeidddååååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: