.

Sten + Hannas fot = lessen fot

Kategori: Allmänt

Hola!
Ahora estoy en Gotland!
Idag har jag släpat brädor, burit möbler och stoppat in köksgrejor i köket!
KULKULKUL!
Tappade en FET kalksten på foten så den e lite lessen och blå...
Kanske det är en smurf?
Vem vet?
Inte jag iallafall!
Fikade lite hos kussarna också och imorrn äre ju PÅSK!
Då blire påskäggsjakt och massa godis, hehehe
Ska ut och jogga imorrn bitti så jag slipper få skuldkäslor om jag käkar lite (mycket) godis.
Har kollat hela andra säsongen av HIMYM och är inne på avsnitt 6 säsong 3 nu...
Hoppas alla räcker tills jag kommer hem.
Annars blir det ju väldigt trist!
Imorrn ska jag kasta äpplen på korna... nä det ska jag inte jag ska lassa lite mer plankor!
Man bygger iochförsig feta musklerna så när jag kommer hem kommer jag vara BIFF1!
Alla kommer va asrädda för mig, R-E-S-P-E-K-T!
Nää nu ska jag kolla vidare...
SIMMA LUGNT!
NWENFW

Kommentarer


Kommentera inlägget här: