.

Summernight

Kategori: Allmänt

Nu är jag i stockholm!
Nirr...
Tröttnade lite på kossorna på den andra ön...
Gick upp 5 imorse, mindre najs. Missade halva dan, ganska najs.
Hade bara svenska och matte och så slutade jag sen!
Nu håller jag på att ladda ned himym för jag råkade kolla klart på allt jag laddat ned på gotland... hehehe
Ska till stallet sen och hålla lektion för Oscar :)
Han kanske ska få trava lite bommar eller nått? Aja något kommer jag väl på!
Imorrn börjar jag halv tolv för jag har ingen engelska!!! NAJS PÅ DEN!
Slutar även tjugo i 2 på fredag istället för tio över 4 för treorna har mösspåtagning!!!!
Känns som det kommer bli en rätt så soft vecka ändååååå!
Nu vet jag även vad fiskpedikyr är... det är när man sätter fötterna i ett bad med speciella fiskar som käkar din gamla och sjuka hud... låter mindre mys!
Nää nu ska jag sova lite, är ganska väldigt trött!

Kommentarer

  • Mr skype säger:

    Du kunde inte hittat en lite större bild?

    2011-04-26 | 18:26:39

Kommentera inlägget här: